Styrk karrieren din med nettbaserte fagskoleutdanninger fra AOF Vestlandet-Agder!

Vi er glade for å kunngjøre en nyhet i vårt fagskoletilbud. For første gang tilbyr AOF Fagskolen tre fullverdige fagskoleutdanninger som rene nettbaserte utdanningsløp. Dette gir deg muligheten til å utvikle deg faglig uten geografiske begrensninger.

Tre spennende utdanninger å velge mellom:

Utdanningene starter i uke 8, 2024
Våre nye nettbaserte utdanninger gir deg fleksibiliteten du trenger med oppstart i uke 8, 2024. Du kan nå nå dine utdanningsmål uten å måtte reise eller forlate ditt nåværende arbeid.

Egenfinansiering og lånekassen
Disse utdanningene tilbys til en pris på kun kr 29,900,- per semester. Dette gir deg en kostnadseffektiv mulighet til å skaffe deg verdifulle ferdigheter og kunnskap.

De nettbaserte utdanningene er godkjent av Lånekassen og opptakskravene følger studieplanen på samme måte som ved stedsbasert gjennomføring.

Fleksibel undervisning via Teams
Vi forstår viktigheten av fleksibilitet i din utdanning. Derfor vil undervisningen foregå via Microsoft Teams, med ukentlige nettsamlinger på kveldstid. Dette gjør det enkelt for deg å delta uansett hvor du er.

Sett deg på interesselisten!
Sett deg på interesselisten for å få beskjed når utdanningene åpner for påmelding. Du kan også følge med på våre kanaler for å holde deg informert.

La oss sammen skape en fremtid med utdanning som passer din livsstil.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen til våre nettbaserte fagskoleutdanninger i 2024!